چهارشنبه ۱۷ مرداد ۱۴۰۳ |۱ صفر ۱۴۴۶ | Aug 7, 2024
جلسه هیات امنای مدارس حضرت زینب سلام الله علیها

حوزه / جلسه هیات امنای مدارس حضرت زینب(س) و زینب کبری(س) یزد با حضور مدیران استانی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از یزد، روز گذشته حجت الاسلام والمسلمین محمد کارگر شورکی مدیر حوزه علمیه خواهران استان یزد و ابراهیم نقیب احمدی معاون منابع انسانی و پشتیبانی حوزه علمیه خواهران یزد و باشی‌زاده ناظر مدیریت استان، در جلسه هیات امنای مدارس حضرت زینب(س) و زینب کبری(س) یزد شرکت کردند.

در این جلسه که با حضور اعضاء هیات امناء در جوار آرامگاه شهید گمنام مدرسه علمیه حضرت زینب کبری(س) برگزار شد، در مورد مسائل و مشکلات این دو مدرسه بحث و تبادلِ نظر و تصمیماتی اتّخاذ شد.

یکی از مصوبات این جلسه جمع آوری سیستم گرمایشی بخاری گازی و جایگزینی شوفاژ برای امنیت بیشتر محیط و رعایت حال خواهران طلبه در تمامی طبقات مدرسه علمیه حضرت کبری(س) بود که قرار شد با مساعدت مدیریت حوزه علمیه خواهران انجام شود.

بر پایه این گزارش، احداث یک باب مهد کودک در محل طرح توسعه مدرسه علمیه حضرت زینب(س) از دیگر مصوبات این جلسه بود که قرار شد رشیدنیا طبق نقشه ارسالی و نظارت عالیه مرکز و ناظر استانی اسکلت بتنی آن با کمک خیّر دیگر به اتمام برساند و توسط مرکز تکمیل شود.

در پایان جلسه حکم خانم فاطمه اعرابی مدیر مدرسه علمیه حضرت زینب(س) توسط حجت الاسلام والمسلمین کارگر شورکی مدیر حوزه علمیه خواهران استان یزد به وی تقدیم و از سید محمد رشیدنیا مؤسس این دو مدرسه با اهدای یک تابلو نفیس تقدیر و تشکر به عمل آمد.

گفتنی است مدارس علمیه حضرت زینب(س) هم اکنون دارای ۴۷۳ نفر طلبه در حال تحصیل و ثبت نامی جدید می‌باشد.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha